ارسلان پورشکری از فعالان عرصه موسیقی کرمانشاه، نوازنده و آهنگساز سنتور از متولیان فرهنگ و هنر استان خواست که به انتظارات و درخواست های هنرمندان استان توجه بیشتری کنند.
کد خبر: ۴۳۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،ارسلان پورشکری، اظهارداشت: شان و جایگاه هنرمندان در نزد متولیان فرهنگی استان باید محفوظ بماند بطوریکه به درخواست ها و انتظارات این قشر از جامعه مورد توجه قرار گیرد.

موسیقیدان مطرح کرمانشاهی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، باید مطالبات مالی گروه های هنری را که در مراسمات این اداره به اجرای برنامه می پردازند را به موقع پرداخت نماید.

وی همچنین خواستار مشخص شدن هنرمندان زیر مجموعه این اداره کل و صدور کارت فرهنگی معتبر سراسری برای آنان شد و تصریح داشت: از جمله مشکلات بسیاری از هنرمندان کرمانشاهی مشکلات مالی و امکانات محدود است.

پورشکری با انتقاد از به انحصار درآمدن بخشی از مکانهای فرهنگی کرمانشاه مانند اجاره ای شدن تالارهای موسیقی وهنری، عنوان کرد: این مسئله باعث کاهش چشمگیر استقبال هنرمندان از اجرای برنامه های فرهنگی در این مکان ها شده است تا جائیکه هنرمندان بومی این شهر توان اجرای کنسرت را در شهر خود ندارند زیرا اجاره تالار وهزینه ها بالاست و در صورت اجرا احتمال متضرر شدن هنرمند زیاد است.

این هنرمند کرمانشاهی اضافه کرد: در این بین فقط هنرمندان تهرانی مجال می یابند که به اجرای تکرار مکررات خود در این شهر بپردازند و هدف آنها هم اشاعه موسیقی درست نیست بلکه هدف کسب درآمد بیشتر از طریق فروش بلیط هاست. البته انجمن موسیقی کرمانشاه نیز از این سود فروش بلیط ها بی نصیب نخواهد ماند.

وی در پایان انتظارات هنرمندان کرمانشاهی را متولیان فرهنگی و هنری استان بسیار اعلام کرد و یادآورشد: متاسفانه اتتظارات زیاد است و بودجه کم. مدیران نیز تابع دستورات مقامات پایتخت هستند و نباید انتظار پاسخ سوالات فنی که از سوی هنرمندان مطرح می شود را از آنها داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار